15 augusti 2011

20100815


Åter tillbaka till verkligheten. Har haft en underbar vecka hemma med min son. Allt har gått så smidigt och lätt. Jag blir lika förvånad varje gång, tänk vad lätt vi har de med honom. De har knappt känts som att jag har haft honom denna vecka. Han bara hänger på, somnat utan protester, myst och varit hur go som helst. Underbar unge!


Charlie i Nova Star byxor, Geggamojja mössa, Adidas sneakers samt hood från American Apparel.
Nu kallar jobbet i 6 dagar innan jag är ledig igen, på min födelsedag. Sen nästkommande vecka blir ganska så slapp med ledig onsdag, 2 korta dagar samt långledig helg till på tisdagen. Att jobba är verkligen skönt många gånger, man får koppla bort mycket av "hemmatankarna" och bara vara sig själv. Jag älskar att jobba, att ha något o göra. Men just nu är jag i en period där jag inte vet vart jag ska fortsätta: Plugga, Söka det där jobbet jag vill ha eller fortsätta på mitt nuvarande jobb. Hm, mycket tankar/frågor/funderingar.

Inga kommentarer: