27 juni 2011

Sömnlös?

Känner mig väldigt blaha. Har som inget vettigt att blogga om. Sen går livet på halvfart nu när de är semester. Vi åker ju iväg om några dagar till Stockholm. Ska bli behövligt. Jag håller på att gå sönder. Har sån fruktansvärd sömnbrist och den beror inte på att Charlie vaknar onormalt tidigt eller så utan jag sover så förbannat dåligt sen jag fick han. Jag kan som inte somna. Ligger lätt 2-3 timmar innan jag somnar. Har aldrig varit så tidigare. Jag som alltid har varit pigg som en mört, alltid kunnat somna när som. Gah.

Så nu har R´s underbara mamma och pappa sagt att vi ska få 3 nätter själva i Stockholm. Hjärtat ska vara med dom och mysa & leka med sina kusiner. Vilket kommer gagna han 1000ggr mer än att hänga till stressens stad. Medans vi får rå om varandra. Det behövs. Det tär verkligen på en relation när man har fått barn. Många små och stora bråka om inget vettigt, men de blir lätt så. Livet är ju som sagt inte sig likt, efter dessa små underverk. (L).

Inga kommentarer: