21 juni 2011

Oh no, not agin!

Vagnomanen ska ännu en gång byta vagn. Vi ska sälja vår underbara Teutonia Spirit (känns små jobbigt, då de var där man la Charlie för första gången..snyfft) men den är för opraktisk då den blir apstor när man fäller ihop den. Och sen är den jävligt liten i ryggen. Så vi ska köpa en Urban Jungle. Vi har ju en Teutonia Timmy, men vi känner att fan den är för jobbig och köra. Läs = vi är för lata efter att ha haft en trehjuling. Så då är de den enda på marknaden som verkar stor och rejäl nog för vår son och vårt landskap. Så nu till frågan vilken färg? Vilken skulle ni ha valt om ni skulle köpa en? Svart går nog bort. Lutar mest åt grå eller marinblå.

7 kommentarer:

Angelica sa...

Jag skulle ha köpt en grön :)

Gisela sa...

jag skulle med köpt en grön;) hehe
men jag älskar grönt, hoppas att allt är bra. Men som man läser verkar allt kanon. Kram

Emma sa...

Åh.. jag skulle nog ha valt Brun eller Grå! Åh va svårt!

Kan du inte skriva vad du har tyckt om alla dina vagnar, du har väl haft en del? =)

Nilla sa...

hahaha, du är hopplös!!

Anonym sa...

Jag röstar på Röd. Men den fägren verkar ju inte finnas =) så säger svart! Då tröttnar man aldrig!

Sara

Mikaela sa...

Ooooh barnvagnspraat :DD
Är det en Single eller en Swift? Vi hade en Swift som jag tyckte var för liten för Alexis när hon var 10 mån (trångt i sitsen). Saknar fjädring på den, också. Annars är den ju uuuunderbaaar. Marinblått är ju inte roligare än grått :) Men lättare att matcha "accessoarer" (haha) på grått så den hade nog jag tagit.

Nilla sa...

Härnösand nu och så kör vi till Östersund imorgon