22 juni 2011

Badat


I dag har vi haft en heldag på badhuset. Blev mycket plask och lek. Mys i massor. Hjärtat däckade 2 sek efter vi kom ut från badhuset så vi tog en låång fika jag och Tess på gamla jobbet. Kaffe & surr är alltid uppskattat. Sen drog vi på en premiär öppning samt på Maxi för att handla inför Midsommar. Blev 1kg hängmörad oxfilé som ska marineras i nått gott.

Imorgon blir de en lång ensam dag på stan i sällskap med Tess. Ska klippa mig hos fina Cissi, strosa runt, kika på vackra ting och bara vara. Äta lunch länge, dricka kaffe utan att stressa. Ingen barnvagn, kladd eller älskade Charlie. Han och R ska ha mysdag.

1 kommentar:

Gisela sa...

Härligt att höra:) Det är bara bra med mig med förutom att jag längtar hem något fruktansvärt, jag blir hemma i minst två veckor kan bli lite längre om vi kan fara hem några dagar innan:) Det ska jag absolut göra, :)