28 juni 2011

Antik mjukglass?

I dag har vi haft en mysig slappar dag. Bara varit. Åkte i väg och käkade en mjukglass, tittade på antika möbler och bara njöt av att vara. Sen lämnade R av oss hos mormor för lite lek och bus. Jag råkade dock somna på soffan och när jag vaknade såg de ut som ett bombnedslag.. haha :)

Vi åt middag där och för en gång skull åt Charlie mat. Han är inne i en period där mat inte är så gott eller intressant. Vi får max i han en halv liten 1års burk eller en halv liten portion av vår mat. Vällingen går ner och lite yougurt eller smoothie. och frukt. Men that´s it! Tur att han många kg att ta ifrån.

3 kommentarer:

Finni - Elliotts morsa sa...

Haha vad söt du är :) Jag har varit inne här ändå, bara inte lämnat någon kommentar :)

Jo, livet är fan inte lätt, men nu har jag bestämt mig för att vara ensam och MÅ BRA. Vissa förhållanden innehåller mer negativt än positivt och då måste man inse det och gå vidare. Blä, jobbigt nu, men blir bra i längden :)

Jaa han har fått plats till augusti! Så himla glad. På det dagiset jag sökte som förstahandsval också, så dte blir nog toppen. Charlie då?

Haha, jag vet inte riktigt. Blir det mycket snö så är jag ju körd.. Får fundera på den. Vill ju helst ha en ny Cameleon. Den andra är ju sönder.. Haha, jävla dyyyrt allting blir alltså :D Såg att ni ska köpa en ny också! Gillar Urban faktiskt :)

Kramar!

Finni - Elliotts morsa sa...

Jag tror verkligen att det är sådär att dom inte behöver äta lika mycket eftersom att dom har så mycket att ta av. Elliott har också sina perioder! Haha. Tur att man slipper oroa sig :)

Kram

Nilla sa...

Det har ju varit varmt också... Vem fan vill äta då egentligen? :)