12 april 2011

Real Estate.

I dag har mäklaren varit här och tittat. Vi ville värdera om lgh, då vi ska köpa ny bil. Vi har minst fördubblat värdet på lgh! Galet kul. Fick även super mycket beröm för min "styling". Hon hade inte sett en så fin lgh i dessa områden. Så de kändes ju super. Kanske man ska börja med homestyling!? Det är ett av mina "drömyrken" men nja, för liten marknad. Kanske borde bli mäklare/homestylare!? De borde ju funka. Nej nu svävar vi inte ut mer.
Men i alla fall, så skulle vi ha dragit ner på stan en sväng men nu vet jag inte.. är så jäkla seg. Ikväll blir de gymmet med Maria. Vi tar nog även en relax på de. Kanske till och med en solning!?.

I morgon då smäller de, för då fyller Challe 1år. Vårt älskade frö. Tänk att för 1 år sen & en dag så låg jag och skulle föda. Galet. Min lilla mini (L). Vad tiden har gott fort.

4 kommentarer:

Gisela sa...

Hon har så rätt Sophie, ni har så otroligt vackert hemma och du ska vara riktigt stolt. :) Älskar att titta på dina bilder :D

i min lilla lilla värld sa...

ÄLSKAR köket!!! Va kul med värdering. Vi ska göra detsamma till sommaren =)

Tack för grattis. Visst är det kul?

Mikaela sa...

Dack dack för grattis :))
Och grattis till Charlie på den stora dagen!
Gud vad fint ni har det. Ser genomtänkt och mysigt ut. Ser gärna fler bilder!

Sandra sa...

Jättefint kök! Roligt :)