03 april 2011

Storstädning - Check!


Har kört en rejäl städning. Det såg ut som ett inferno av smutts. Grabbarna är på varsitt håll idag (R på jobb, juvelen hos mormor). Så då passar jag på att storstäda och nu är jag klar och de känns så jävla skönt. För de var riktigt jävla illa. Så mycket damm, grus och smuts. Fy fan. Men nu är min själ i ro igen. Nu ska jag göra mig lite lunch och sitta och njuta av tystnaden en stund. Sen blir de promenad till mamma för att sedan ta oss ut på en långpromenad hon, jag och hjärtat. Det är vår i luften. Underbart!

1 kommentar:

Finni - Elliotts morsa sa...

Ja visst har vi :)!

SKorna är små mini Timberlands och byxorna är favvisarna från Zara!

Ja, det gick okej. Rättade det preliminärt igår via nätet och jag tabbade mig rejält på mattedelen (jag som brukar vara bra på matte!) och hade nog kunnat få riktigt bra annars, blä.

Hoppas att ni mår bra. Dog lite när jag såg den fina tårtan. Så sugen!

Kramar