27 april 2011

Ont. Trött. Kärlek. Älskar.

I dag har jag mest gått runt med huvudvärk. Så Challe och jag har passat på att myst i massor. Lekt, sjungit och ätit fisk. Sen fick jag en släng av "sorteringssjukan" så sorterade frysen, ytterklädesgarderoben och Challes för små/lessnat på kläder. Blev ju en hel del. Fan - när ska man lära sig att sluta shoppa till honom!? Han är så otroligt mycket kläder så de är galet.

Nu inväntar jag middag, R står som vanligt för den. Han är så jävla bra min man ♥. Sen ska jag ner och sola. Lite terapi för en mamma, som jag. Sen blir de ett pass på cykeln innan jag sjunker ner i soffan. Mellan varven myser jag såklart med mina fina killar. Vad vore jag utan dom!? Love you!

1 kommentar:

Finni - Elliotts morsa sa...

Åh vad roligt! När kommer ni till stockholm?

Ja, jag älskar den! Jag har honom mot mig :) Gillar att se honom. Den är supersmidig att vända dock, så när han får tråkigt så gör jag det, haha.

Kramar på er