08 april 2011

Fredag

Fredag. Ja, hur ska jag sumera denna vecka? Vi har gjort en hel del, men även varit lata. Det har blivit promenader, besök hos små vänner, myst med mormor, tränat en hel del, varit hos frisören, legat i soffan i massa timmar och myst och sett på film. Det är väl de.

Nu är de min sista lediga dag, sen ska jag jobba lör-mån. Känns så skönt. Saknat jobbet. De är lite mer substans där än att vara hemma med en liten kille, dag ut och dag in. Dock så kommer jag sakna honom. Mamma goknul. Jag älskar honom så mycket att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Vår glädjespridare, snäll som få, lättsam som få. Ja, han är en 100 poängare.

1 kommentar:

Finni - Elliotts morsa sa...

Haha gullis. Hur mycket älskar man inte sina små?? Det är ju galet :)

Kramar. Hoppas ni mår bra!