30 augusti 2009

Varmt

Jag ska dra. Bort, till ett varmt klimat. Där vattnet är klarblått, där solen lyser hela dagen och värmen värmer. Jag ska dit. I höst/vinter. Det blir 3 veckor Thailand. Det blir det. Jag orkar inte kylan ännu en gång. Jag vill njuta, slappna av. Jag funderar på ett göra en sak, men jag vet inte riktigt än. Kan bli så att någon lycklig där ute får hänga på. Jag bjuppar på halva resan. Men jag har en del saker att tänka på. Jag menar resan kostar ju ett antal slantar. Först och främst är det en semester där jag vill ha tyst, lugnt och endast jag och en vän. Jag måste ha andrum. . Hm.. kan bli svårt. Det flesta av mina vänner har barn, eller jobb. Jobbet kan man ju inte ta med sig och barn vill jag inte ha med mig på semestern. Hm.. Åker nog med mamma ist, då behöver jag inte bjuda :).. Får så hur jag gör, beror ju på hur mycket pengar jag har och lite annat. Men bort ska jag. Med eller utan en bjudning.

Inga kommentarer: