21 augusti 2009

Första

Tänkte att de var dags att lämna mitt gamla, nu när så mycket nytt kommer att komma in i mitt liv. Jag börjar på denna dag, då jag fyller 24 år. Nytt år, nytt liv och nya erfarenheter. Jag märker av det så tydligt att jag har blivit till en bättre individ, med mer erfarenhet, tankeverksamhet och helt enkelt fått ett nytt sätt att se på saker.

I morse så var den första att gratta mig så klart min underbara sambo, sen så började mina fina vänner ploppa upp med gratulationer både i telefon och på Fb. Jag är så lyckligt lottad att jag har så många som finns där i mitt liv. Man blir så glad av att andra bryr sig.

Dagen har inte bestått av mycket; frukost mys, tv tittande, internet kik samt lunch. Nu efter att jag har lämnat mina första ord i min nya blogg, ska jag färga ögonbryn, duscha och göra mig klar för en fin födelsedags middag med kärleken. Sen blir det kanske en film, om jag orkar hålla ögonen öppen.. Vi får se.

Inga kommentarer: