24 augusti 2009

Ny vecka

Måndag, ny vecka, nya upptåg.
Helgen har varit super mysig, med middag, bio och kalas. Så nu ser jag fram emot denna vecka då jag är ledig, ska hinna med att umgås med mamma, samt träffa Andrea. Äta middag hos mamma och kanske sola lite?.. Får se hur jag gör men den sista.

Idag har jag en hel del att göra, har redan avklarat några saker. Men har tvätten kvar samt lite träning. Men det blir efter lunch, för innan dess ska jag ta det lite lugnt. Håller på med en hårinpakning samt litet annat ytligt.

Jag och sambon håller på att titta på en större lägenhet. Priserna har ju inte direkt gått ner något, men vi hittade en igår som såg lovande ut. Vi får se. Men köpa ska vi, men får se bara när det blir av. Hoppas på något som redan är så pass bra att man inte behöver göra så mycket mer än att fixa nya gardiner och lite färg och form. Ny soffa står också på inköp.

Massor av saker som snurrar varje dag, vissa dagar mer, vissa dagar mindre.

Inga kommentarer: