22 augusti 2009

Dagen, helgen, året

Ny dag, nya tag. Sitter i våran säng och har nyss avnjutit frukost på sängen. Funderar på vad jag ska ta på mig för något till jobbet. Börjar 13.00 och jobbar fram till 17.00. Sen är jag ledig hela nästa vecka. Skönt med lite ledighet/semester.

Sen har jag ändrat mig och ska jobba kvar men dock bara 2 dagar i veckan, vilket känns bra. Då har jag tid att resa, fokusera på allt här hemma och samtidigt få in en okej lön. Det blir fram till November. Sen är det slut jobbat för mig, för sen är det inte super långt kvar förhoppningsvis.

Ikväll efter jobbet ska vi storhandla, äta middag hemma och sen på tårta hos svärföräldrarna, efter det blir det bio. Sen sängen. Imorgon ska jag upp tidigt för det står städning på schemat. Vi ska få besök av mina familj som ska fira min födelsedag. Så det är saker att göra hela tiden.

Inga kommentarer: