26 augusti 2009

Trist

Hm.. sitter här hemma, har varit ledig i 4 dagar och redan allmänt less. I dag skulle jag och mamma ses, men hon vart tvungen att jobba. Tyvärr. Så nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Alla jobbar, så ingen att träffa. Så tråkigt. Funderar på att kika på en film och sen ta mig ut och lämna tillbaka en sak på Kvantum samt handla lite till middagen ikväll. Sen är jag jätte sugen på att gå och sola - men en del av mig säger nej. Så jag får se hur jag gör.

Har sådan huvudvärk, samt trött i hela kroppen - så orkar inte göra så mycket just nu. Men igår var jag duktig och tränade, städade lite samt tonade håret. Så var ju lite produktiv. Missar min fina Lilly hela tiden för jag sover... illa - men hoppas på att vi samtal idag.

Nu ska jag försöka äta någon frukost.. Åter.

Inga kommentarer: