27 augusti 2009

Fina fisken idag

Åter från stan. Blev med mamma. Vi åt lunch och blev bjudna på efterätt eftersom mamma hade fyllt år, Hang är så snäll. Sen shoppade vi lite, jag köpte mig en jacka på Naturkompaniet, en "militär/fjällräven" jacka som var ner satt så den gick bara på 1200kr. Har letat efter en sådan så länge, skit nöjd. Huva och hög hals - kan de bli bättre? Sen köpte jag mina vitaminer och underkläder och en halsduk till min nya jacka. Så nu ska jag har utrensning och sälja saker på tradera. Har ju massa jackor och annat, som man kan få en liten slant för iaf.

Nu ska jag vila en stund, har varit på en promenad så är lite trött. Funderar på ett promenad till i kväll hem till pappa eller på mammas jobb. Får se dock. Har även betalat in alla mina räkningar och lagt över resterande på sparkontot. Det växer - fast jag shoppar =). Så idag är jag på topp humör. Ska bara ladda telen, för den är helt slut nu.. kan dock skicka sms i 6 dagar till. Nu ska jag bege mig till soffan och lite Tyra Banks show..

1 kommentar:

Mamma sa...

det kommer mer, uppdaterar ikväll... du har inget i klädesplagg du kan skicka ner? =) ler hihi

hoppas allt e bra kram