01 februari 2012

Onsdag

Kom hem från jobbet för en timme sen och på köksbordet låg mitt Blingo paket med kläder från Anine Bing, Tshirten var underbar och lika så sjalen. Den är mega stor. Blir nog Charlie som får låna den i sommar som filt i vagnen. Nu ska jag ta och sova så man är pigg när man ska ha en hel dag med sitt hjärta. Åh finaste gos.

Förresten blev en till sån där väska fast i cerist på Tradera ikväll för ynka 80 spänn ink frakt. I love. Nu ska jag börja rensa här hemma och köra lite Tradera försäljning. Japp, jag är sen. Men fan här ska de tjänas en liten slant samt återanvända istället för att köpa nytt. Sen ska jag även fixa ihop en kasse med kläder till en kontainer som står hos svärpäronen, skänka massa barnkläder och lite annat som kommer till bättre pass hos någon mer behövande.

Inga kommentarer: