07 februari 2012

75



Jaha, nu ska man alltså jobba till man är 75?. Det verkar ju nice... (irroni). Nä skönt att jag har valt att sadla om till hösten. Så man får tjäna lite stash, så man kanske kan gå i pension när man är 65 ;). Sitter här med lite Mexico från Mavala på naglarna, bara frisyr och örhänge som ska fixas sen är jag redo för min första av två dagar på jobbet denna vecka.



I kväll ska jag ta en tur på cykeln, lite planka och hantlar. Har fått tillbaka mina magrutor! Så de sporrar ju ännu mer. Kanske om jag känner mig på de humör så kommer de upp en bild på mina två små rutor. Hoppas till sommaren att dom är fler till antalet ;). Det känns så kul med resultat för slitet samt att man har ändrat helt ens kost. Ingen bantning eller så utan bara helt annat tänk.

Inga kommentarer: