09 februari 2012

Estelle & Thild

Funderar på att prova dessa nyheter till Charlie. Hjärtat har ju vinter-eksem och problem med torrhud lite titt som tätt. Jag vill väldigt gärna använda bra grejer till både honom och mig. Det ska vara ekologiskt och ej testa på djur. Charlie har fått massa oljor av fina Angelica men nu är hon i sydostasien så då får vi allt hitta en annan källa till gott. Jag har läst att många är väldigt nöjd med Estelle & Thild, så de verkar lovande. Är de någon av er där ute som har testat? 

Sen att flaskorna är hur fin som helst gör ju inte saken sämre för mig i alla fall. Priset var inte heller allt för dumt, tror att hela sättet går på 1500kr och ska räcka i 6månader så de är ju absolut prisvärt! 

Nä, nu ska jag och hjärtat göra oss klar för en dag hos små vänner och deras mammor. Mys och bus i massor står alltså på schemat!

1 kommentar:

Johanna sa...

Jag älskar dessa produkter, min dotter har själv problem med vintereksem och jag kan bara säga en sak: Body Cream är outstanding. Se min webshop: www.byengberg.com där finner du min & min dotters livsstil.
Jag kommer fylla på med mer produkter från Estelle & Thild under helgen. Jag erbjuder de som mailar sin mailadress till mitt kundregister, 10% på första köpet (info@byengberg.com)
Välkommen!