02 februari 2012

Åter



I dag har vi verkligen bara varit. Så mysigt. Dock körde jag ett svep och bytte sängkläder, gardiner och piffade till sovrummet lite grann. Vart helt ok. Tillsvidare får de se ut så i alla fall. Vi ska ju ha kalas här om nån vecka för R och då hoppas jag att allt är i sin ordning igen här hemma. Just nu har vi en trasig bäddsoffa från Ikea som skulle ha hämtats för 2v i vardagsrummet och den tar plats vill jag lova. Sen har vi även den nya soffan i kartonger i lilla halen som ska ner till källaren. Men vi har varit lata och skitit i de. Men nu börjar de klia i mina fingrar och jag vill ha de rent och luftigt här hemma igen.

Sen har jag en barnvagn som ska förhoppningsvis få flytta hem till en vän. Håller på att rensa bort massa prylar som jag/vi inte har något behöv av. Jackor och skor är inte en brist vara i detta hem vill jag lova och rensade en omgång igår som ska ges bort. Nästa omgång ska fotas och säljas. Sen har jag miljarder av kläder till vår son, som ska halveras och ges bort. Vi ska bli lötta

Inga kommentarer: