26 januari 2012

Torsdag

Charlie ligger i sin säng, förhoppningsvis håller han på att somna. För kallt för att sova ute idag i och med hans astma. Men de brukar gå lika bra att somna inne. Jag funderar på vad jag ska underhålla mig själv medans han sover. Jag tog tag i disken samt tvätten i morse, så att jag kunde vila när han vilar. I kväll när älskling har kommit hem ska vi bygga klart Charlies kök och möblera om på hans rum. Ska även hinna med att köra styrka 30 min och cykel 45 min innan kvällen går över till natt.

I morgon jobbar jag och sen har vi åter igen ledig helg och dessutom långhelg igen, till på onsdag. Mycket som förse går i stan under dessa dagar, SM-vecka och Ljusfestival. Så vi har mycket att se och njuta av. Så de blir ju super. Ska även passa på träna, har lite att ta igen från början av helgen.

Inga kommentarer: