10 januari 2012

En Tisdag


Ännu en dag på jobbet, eller i hamster hjulet som jag föredrar att kalla de. I dag har de varit små struligt och ledsna arbetskollegor. Och i morgon då ska vi byta avdelningar på nästa schema. Och de togs inte emot så glatt av mina kollegor. För mig gör de inte så himla mycket då jag har varit på alla ställen och trivs lika bra överallt. Sen pluset med att vara på största stället är att man får ett gratis träningspass i och med de stora ytorna! :).  Men vi får se hur de blir med allt de där. Är så sugen på att sluta jobba och ta upp studierna igen. Göra något annat. Är galet less på serviceyrket och all skit som hör till. Uppskattning är väl inta direkt de vår branch är känd för.

Annars flyter vardagen på. Jag är i vagn´s tankar igen. Japp.. funderar på att skaffa oss en Sulky. Gärna en Bugaboo Bee+ men en liten del av mig säger nja. Vill gärna ha en Brio Go med. Men då måste UJ:n bort och nog även Timmyn. Vill inte ha mer än en vagn här hemma känner jag. Just nu har jag 2 och ja, dom tar plats här hemma.

2 kommentarer:

Elsa sa...

Båda dom är så himla snygga rent estetiskt! Jag vill med ha. Gärna nu =)

Mikaela sa...

Var så sjukt sugen på en Bee+ förut. Smidigt som få! Men passar nog inte väglaget här i mellersta norrland.
Men varukorgen ser ju så härlig ut ;)

Blir nog en Donkey till slut. :D