05 maj 2011

Torsdag

Jobbar 50h denna vecka, så de hinns inte så mycket mer än de + familjen. Men idag hann vi iaf mysa med Anna och Ella. Ungarna lekte så förbannat sött och fint ihop. Längtar tills Calle börjar på dagis, så han får leka med massa kids. Mys. I kväll ska jag sola och sen mysa ner mig med gubben och kika på film innan John Blund kallar. I morgon och resterande del av veckan jobbar jag. Sen ledig mån-tis och sen jobb ons-fre innan vi far till Sthlm. Nästa vecka ska vi även ut och äta bara vi mammor. Ska bli så kul och träffa alla igen! Så veckan som kommer bjuder bara på bra saker.

Sen har jag fått ett riktigt bra schema fram till den 13/6 - mycket ledigt, men ändå en massa timmar. Underbart! Gillar mitt jobb riktigt mycket. Har fått byta till vårt andra Café med lite bättre arbetstider som passar mig med liten kiddo. Där har jag även fått mer ansvar vilket känns kul. Så sommaren ser mer än ljus ut!

Inga kommentarer: