25 maj 2011

Bas och bebis tankar


I dag blir de basshopping. Rensade i garderoberna igår och de blev 5 stora påsar med kläder som vi åkte och lämnade på Rödakorset. Fan vad mycket skit man samlar på sig. Jag slängde även alla "stor-byxor" för dom ska jag inte komma in igen. Så nu har jag inga vita eller svarat linnen och ja, de är ett måste. Charlie behöver även han linnen så blir de för oss idag. Kanske hinner vi en kaffe och något gott när vi ändå är på stan.

Sen ska Charlie och R hem och äta middag och jag ska fika med en gammal gymnasiekompis som ska få liten snart :) åhh bebis. Jag kommer ännu en gång få bebis och gravid längtan men ska hejda mig. Har pratat och diskuterat igenom med en bunt mammor och ja, jag tror att de får bli syskon (om de går) när Charlie är runt 4 år. Passar nog mig och R bäst. Vi är inte riktigt där än, vi trivs som de är i vår lilla familj.

Inga kommentarer: