17 maj 2011

En dag


En vanlig dag hemma hos oss med lite kladd
Min juvel och jag har varit hemma och myst hela dagen. Varit så sjukt trött så de går inte att beskriva!. När ska jag få bli normal igen! Har varit aptrött i månader. And i hate it! Men min lilla solstråle är så otroligt snäll, go och han blir bara "duktigare" för var dag som går. Efter 2 dagar ifrån honom tycker jag att han har växt nått enormt. Han älskar att äta själv och är super duktig på att måla och bygga med Duplo. Mys. Tur att man har honom när man är trött.

2 kommentarer:

Angelica sa...

fina, underbara unge! jag saknar er.

Angelica sa...

har jobbat 9 dagar i rad nu men efter i morgon får jag lite ledigt så åker ner till robin ett par dar. men efter det vore det supermysigt att träffa er. vi har ju så mycket att ta igen!