17 maj 2011

Eva Astrid Sophie

Lite mer om mig. Så vem är den där Sophie, som aldrig visar kort på sig själv, sin kropp eller på sina vänner. Jo, en snart 26 årig!? (när fasiken hände de?) tjej/kvinna? från Östersund. Skulle vilja vara som Kenza/Forni/Kling och klä mig fint och fota. Men orkar inte, har inte tid.

När jag inte är mamma ... japp kan vara bara Sophie. Så umgås jag mycket och gärna med mina fina vänner. Dom är olika på alla sätt och vis och de är de jag gillar. Dom är som en chokladask - fulla av smaker och överraskningar. Vem vill ha körsbärslikören varje jävla dag!?

. Jag är glasögonprydd fast att jag oftast fuskar och kör helt utan vilket resulterar i att jag inte ser folk på gatan.. förens de är för sent. Så ja, ,jag kan uppfattas som snorkig.

. Jag har två syskon. Jag är minst. Vilket har resulterat i extrem form av bortskämdhet.

. Jag har världens bästa styvpappa som är som Martin Timell+Robert Gustavsson+Laila i ett.

. Jag är blondin - men har varit mörk i 8 år nu. Fuck that blondes have more fun!

. Älskar matriella ting. Min son & jag har sjukt mycket kläder. Nästa så jag skäms. Läskigt.

. Jag är en sann egoist. Går som inte att ta de ifrån mig. Men är även givmild och trevlig.

. Vill gifta mig - men samtidigt inte. Vem har tid, ork, lust att fixa Bröllop!? .. Inte jag.

. Gillar att träna - men just nu står jag i 7-10 timmar om dagen på jobbet vilket är mer än nog för kroppen plust att jag cyklar 8km. Så gymmet ligger på is.

. Gillar att blogga men hittar inte alltid motivationen. Är väldigt lat av mig. Att stoppa in sladden i datorn är extremt jobbigt... enligt mig.

. Stör mig på många och få. Både nära och okända. Så är jag. Full av åsikter.

3 kommentarer:

i min lilla lilla värld sa...

Åh, du måste ju gifta dig. Jag lovar. Det är såååå värt all tid man lägger ner på planering =)

Mikaela sa...

Jag vill också gifta mig men orkar inte med själva bröloppet. Kanske bara gifter mig och skippar den jobbiga biten. Är ju rätt praktiskt att vara gift :) Och kul att kalla mannen för "man" istället för sambo :)

Älskar att du inte mammat ner dig! Så många som gör det och det är lite tragiskt.
Skulle vilja ha lite av din ego-het.

Mikaela sa...

bröllop* (stavningspolis mot alla inkl. mig själv)