07 oktober 2010

Work


Ska strax i väg och jobba. 9-17. Har en sån himla tur att Challe har världens snällaste farmor och farfar som passar honom medans jag jobbar. I dag på mitt jobb (som är en konferans och event-anläggning) så ska vi ha julmässa samt julbord för 600pers.. Japp, JULBORD i Oktober! Så jag kommer officiellt vara less på julen och julens mat innan den ens har börjat. Kul.

Fästis är på möte i Stockholm med hans arbete och Microsoft. Så han åkte 05.30 och kommer hem 23.30.. så ikväll är de bara jag och en av mina pojkar. Men super mysigt ändå. Och imorgon börjar helgen kl 18.00 när fästis kommer hem. Då ska vi pyssla hela helgen med lägenheten. OBS. Kom just på när jag skrev detta att jag jobba imorgon med, från 18. Så helgen börjar för mig 21.30. Sen så är de helg! :)

1 kommentar:

Clara och en liten Moa sa...

Julbord nu!? Är ni galna där uppe i norr? ;)