05 oktober 2010

Trötter


Åh mitt hjärta. Han ligger i sitt babygym och sover!? 3:e gången idag. Trött liten sak. Han är för go. Idag har vi bara varit inne, ruskigt väder, kallt. Så tände lite doftljust och myste helt enkelt. Snart kommer fästmannen hem, acka Challes underbara pappa. Då ska han få middag på bordet och efter de får han bygga lite möbler. Jag ska ta ett pass på cykeln och sen en lång avkopplande dusch. Morgondagen kommer att bestå av en stund på badhuset med Anna och Ella. Premiär för oss på badhus. Mys. Efter de lunch på jobbet och promenad och sen mys hos mormor.

3 kommentarer:

sara - mamma till wilda sa...

hihihi Gofisen. Tuff natt kanske?

Äh, jag bara vet att jag får en tös nästa gång. Wilda visste jag sen 5 år tillbaka. En känsla bara =)

En Walter säger du? När? hehehe

Annelie sa...

Haha, coola killen va somnar där han är när han blir trött :) Snacka om att ta dagen som den kommer och göra det som faller honom in.

Anna sa...

Sötnos :)