08 juli 2011

Sommar. Sol. Värme.


Har passat på att njuta av de underbara vädret som är i Östersund. Så inget bloggande - med all rätt. Men nu tänkte jag uppdatera lite. Jobbar ju men har haft några korta dagar som har spenderats på stan, i solen med en glass i ena handen och en liten hand i andra. Hjärtat älskar vädret och njuter av varje sekund som han är ute. Så igår kväll tog vi en glass på mitt gamla jobb och bara njöt med finaste Therese. Charlie älskar verkligen henne. Dom är så fin ihop.



I onsdags eftermiddag gick vi på stan med mormor och hennes väninna samt fikade i Badhusparken. Efter avslutade vi kvällen med middag på vårt favvo "Kina-hak". I dag jobbar jag till sex sen ska jag hem till mina killar och mysa innan R ska på partaj. Helgen kommer spenderas på jobbet. Sen bara 4 dagar kvar till mini-semester och Skellefteå. Mys!

Inga kommentarer: