21 maj 2012

En skadad kropp

Har så himla ont i min kropp och framför allt mina ben. Om man har jobbat sen man var 15 år på "golvet" så tär de på kroppen. Jag har special sulor för tusentals kronor, endast löparskor i den högsta klasen och försöker träna regel bundet (skonsamt) - men ändå så har man värk från den stunden man kommer hem tills man vaknar dagen där på. Sjukvården är ju inget man kan vända sig till så nu ska jag till sjukgymnast och se om vi kommer fram till något bra. Hoppas de. Annars så måste jag tyvärr sluta på mitt jobb. Min kropp klarar inte av detta något mer. Buhu.. jag fasar över den dagen (om) när jag är gravid igen. Snacka om belastning delux.. gick ju upp runt 25kg med C i om 3v övertid och tyvärr så har man ju inte fått bort allt. Var på god väg förra året men sen hände de nått och nu står man här på toppen av berget.. men jag tänker inte ge mig! Min kropp ska få må bra igen.

Inga kommentarer: