23 mars 2012

En fredag börjas med. . .

Gissa vad jag gjorde nu på morgonen... japp - cyklade igen. Blev 26km på 45 min. De tar sig. Ska försöka öka nästa vecka. Tänker inte göra något misstag denna gång. Hellre börja försiktigt och jobba sig uppåt än att ta ut sig för hårt i början och lägga ner hela grejen efter någon vecka eller två. Sen ska jag börja cykla till jobbet i början på April. Väntar någon vecka till - är för bekväm.

I kväll jobbar jag till åtta sen tar jag helg. Ska bli så mysigt med två helger i rad med killarna. Bortskämd. Ja. Blir pyssel och städning, massa film och mys. Lite loppis jobb och sen kanske en bio. Hm.. Mys helt enkelt.

1 kommentar:

Annelie sa...

Inte illa cyklat, 60km/h ;) Eller är cykeln lite konstig i sin mätning? Vilket fall som så är det hurtigare än vad jag orkar med så är impad :) hehe

Nå tips på vad som kan bakas till 2års kalas? Tänkte du hade kul bakverk förra året så har det säkert igen :)