17 oktober 2011

Måndag

Gäsp. Trött och sliten. Haha. Nä faktiskt inte. Haft en underbar jobbhelg som har gått fort fort. Nu är de ny vecka och nya tag. Frisk från evighetsförkylningen så nu körde jag ett spinning-pass på morgonen samt plankor. Nu är jag redo för dagen.

I kväll ska jag träffa mina fina pinglor för en kopp kaffe efter jobbet. Sen blir de hem till mina killar. Åh älskade killar. Drömde i går att vi fick en pojke till och åh vad jag längtar tills vi blir fyra. Gärna jag och tre pojkar, mera mys. Men än så är de ingen bulle i ugnen. Eller jo några bullar finns de nog allt... men från jobbet.

Har för övrigt köpt en ny kamera så nu fan ska ni se på kort i bloggen. Vår förra var kass och pappas G12 kan jag ju inte låna hela tiden. Den är alldeles för klumpig. Min Iphone tar kassa bilder så då blir de ju bara så trist. Så blev en liten Sony. I ärtgrönt. Fint.




Inga kommentarer: