08 april 2013

Ett litet inlägg...


Länge sen jag bloggade nu känner jag. Nästan ett år har gått. Ser dock att de är några sidvisningar per dag.. så kanske ska ge er lite att läsa?

Vi är fortfarande 3 i familjen och vi mår hur bra som helst alla 3. Vi längtar till sommaren och massa ledighet och mys. Men vem gör inte de? Annars då? Jo, jag slutade jobba den 30/9 och de var det bästa beslut i mitt liv. Sen dess har jag börjat plugga, funderat på vad jag vill bli/göra/arbeta med. Och än har jag inte riktigt hittat vad jag vill göra.. har dock mina önskningar & funderingar så vi får se om dom slår in i år eller om några år ... :)

Det var väl de hela för stunden! Kika gärna in på mitt lilla sidospår EkoSophie

5 kommentarer:

Sara sa...

Kul att höra att ni mår bra :) Snart fyller ju Charlie år oxå (13:e eller hur?), visst går tiden fort!? Ella fyller 3 år idag, känns som att det var igår hon föddes! I september blir hon storasyster igen :) Kram

Sara sa...

Ja jag la till dig på bloglovin en gång o såg att du uppdaterat nu, kul :)
Ja jag minns att vi var beräknade samma dag, 28/3, du o jag, fast det var enligt min beräkning visserligen, enligt ultraljud var jag beräknad 3/4. Och så minns jag att du fick din bebis 5 dagar efter mig :) Känns som igår, som sagt! Tiden bara rusar iväg!

Tack :) Vi ska på ultraljud nu på onsdag, ska bli kul. Denna var dock inte planerad så det kändes lite konstigt i början men lika välkommen ändå :) Hade tänkt vänta lite till med tredje annars men nu blev det som det blev :)

Anonym sa...

google law firm

Maria M sa...

ÄNTLIGEN!!!! :):) Mera inlägg Sophie :) /Kramar Maria

Sara sa...

Åh tack så mycket :))
Hur är allt med er?, en uppdatering vore på sin plats :)