02 februari 2010

Stan idag

Dagen är redan slut och nu är det kväll. Vart på stan i flera timmar, skönt att röra på sig. Blev en sväng på ams för att lämna in lite uppgifter - snart hoppas jag att a-kasse pengar kommer in på kontot. 7 månaders a-kassa skulle sitta fin fint på kontot. Men man vet ju aldrig med dessa kassor nuförtiden. Tar ju evigheter. Sen tog jag en sväng förbi H&M för att lämna tillbaka några saker, då blev de en ny klänning och ett par leggings. Så hittade jag 7 bodysar för en hunka på hm´s rea. Jätte fina med söta tryck med bla. I love mommy, I love dady och sen söta små djur på resterande. Super nöjd, för allt gick ju på 0kr.

Sen satte jag mig på Pause för att invänta Therese. Blev en super fika med både varm macka, te och kladdkaka. Mums, ibland får man skämma bort sig :). Hon är så otroligt fin. Hon längtar verkligen till Mini kommer, då ska hon hälsa på och gå promenader och ja, allt vill hon vara med om. Så mysigt och kul att alla mina vänner utan barn är super glada för oss och även mina "systrar" så klart. Imorgon ska vi dra en lunch på stan och sen ska jag iväg på familjegruppen. Sen måste jag fixa min internet dosa, för har lite pengar att föra över till en vän.

2 kommentarer:

Sara sa...

Okej. :)
Ja men de är ju såna förbrukningsvaror som inte är så bråttom med egentligen. :)

Ja jag har förvärkar då o då. Har haft det sen vecka 29 men har bara typ 5 st per dag.
Känns som mensvärk o så får jag samtidigt ont i ryggslutet. Trodde det bara var sammandragningar först men eftersom magen aldrig blir hård/spänd så är det tydligen förvärkar. Men det är ju normalt ändå så.

unique sa...

tycker bestämt att du ska lägga till din blogg i bloglovin.com så jag kan följa den =)